Moduuli neljässä käydään käyttäjäkeskeistä suunnittelua, prototyypin kenttätestausta ja miten välineestä saadaan kohde. 

Käyttäjäkeskeisen suunnittelun tarkoitus on kuunnella käyttäjää ja huomioida mitä käyttäjä haluaa tuotteelta. Pitää tietää käyttäjä ja ymmärtää käyttäjän tarpeet. Kehittäjät ja käyttäjät ovat KKS:ssä vuorovaikutuksessa, kehittäjät saavat käyttäjiltä palautetta käytöstä ja voivat sen avulla parantaa tuotetta tai palvelua. Käyttäjät tietävät parhaiten tuotteen käytöstä ja tunnistavat ongelmapiirteiset ja tarpeelliset ominaisuudet helpommin. 

Moduulin prototyypin kenttätestaus osion videoissa näkyy pari pätkää kenttätestauksen tapahtumissa, missä oletettavasti käyttäjän kannoilla kävelee kehittäjä ja kuvaaja. Kokeilun kohteena on ilmeisesti jokin mobiilisovellus, jota käyttäjä näprää samalla kun antaa kommentteja sen käytöstä. Video antaa aika selvän kuvan millaista kenttätestaus on. Prototyypin kenttätestauksessa ilmenee hyvin ongelmia ja esteitä käytössä ja antaa kehittäjälle kuvaa, miten tuotetta voi parantaa. Käyttäjän ja kehittäjän näkemys voi poiketa tuotteen käytöstä, joka ilmeneekin vasta itse oikeassa käytössä. 

Välineestä kohteeksi osio on jotenkin erittäin vaikea ymmärtää minulle enkä osaa kirjoittaa siitä hirveästi mitään. Ilmeisesti kolmiomallit hakevat, että väline muuttuu kohteeksi kehittäjällä ja käyttäjälle kun tuote ei ole enää pelkkä väline vaan kohde, joka ohjaa tekemistä ja saa käyttäjän tekemään jotain. 

Tämä Moduuli tuntui vähän sekavalta, eka osio oli vähän samaa kuin moduuli kolmessa, toinen osio oli selvää kauraa kenttätestauksesta ja viimeinen muuttuikin ihan ufoksi.